11 september 2009

Stockholm halvmaraton och BRIS


I morgon lördag går Stockholm halvmaraton. Danske Markets har lovat att betala in SEK 500,- för varje anställd som fullföljer loppet. Jag är anmäld, men har kraftig hosta efter veckans förkylning så jag kan inte vara med.

Därför har jag betalat in beloppet själv av egna beskattade pengar !

Tråkigt. Jag var i god form och stark innan förkylningen bröt ut. Nu kan jag inte vara med i loppet, inte vara med i eftersnacken, inte se Stockholm denna troligen soliga septemberlördag.

Dock skall David springa men inte för banken, utan i familjens färger. Jag ska försöka ta mig in till stan med Anton och stötta honom. Han är inte speciellt bra tränad just nu men han litar till sin ungdomlighet och envishet. Hoppas han inte blir skadad bara.

Inga kommentarer: